loading...

مقالات بازاريابي اينترنتي

در اين وبلاگ مقلات مربوط به بازاريابي اينترنتي و كسب و كار اينترنتي منتشر مي شود

بازدید : 214
30 شهريور 1402 زمان : 11:18

جمع آوری شماره موبایل مشتریان می تواند منجر به بهبود شرایط کسب و کار مشتریان شود. تجربه نشان داده است که امکان خرید از مغازه برای بار دوم یا سوم از سوی مشتری قدیمی وجود دارد. سوال مهمی که در این زمینه مطرح می شود این است که از کدام راهکار تبلیغاتی می توان جهت ترغیب مشتری به خرید مجدد و دریافت خدمات از کسب و کار مورد نظر استفاده نمود. از جمله مهمترین مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتریان عبارتند از:

  • امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی برای مشتریان از طریق استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره تلفن مشتری وجود دارد. با دریافت کارت ویزیت الکترونیکی مغازه، امکان خرید مجدد و دریافت خدمات از سوی مشتری افزایش خواهد یافت.
  • یکی از بهترین راهکارها جهت فروش کالاها و معرفی محصولات جدید به مشتریان، استفاده از فضای مجازی (اینستاگرام و تلگرام) می باشد. با استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره مشتریان حضوری می توانید پیامک های حاوی آدرس فضای مجازی کسب و کار خود را برای مشتریان فعلی و جدید بفرستید.
  • شما می توانید یک خبرنامه پیامکی کاربردی را از طریق این دستگاه ایجاد کرده و اطلاعات مربوط به تخفیفات و محصولات جدید خود را به مشتریان وفادار خود اعلام کنید. با استفاده از این دستگاه می توان به طور مستقیم با مشتریان بالقوه و بالفعل خود در ارتباط ب

جمع آوری شماره موبایل مشتریان به منظور حفظ ارتباط مداوم با آنها ضروری می باشد. استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره موبایل، یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کارها جهت معرفی محصولات جدید به مشتریان و افزایش سطح فروش می باشد. امروزه، اکثر کسب و کارها دریافته اند که باید از روش های نوین و جدیدتری جهت برند سازی و جذب مشتریان جدید استفاده نمود. در این مقاله سعی نمودیم تا شما را با مهمترین مزایای استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره موبایل مشتریان برای کسب و کار خود آشنا نماییم. امیدواریم که با تهیه این محتوا، شما صاحبان کسب و کار را به استفاده از این دستگاه بسیار کاربردی ترغیب کرده باشیم.

بازدید : 227
13 مرداد 1402 زمان : 13:44

معامله‌گران حجم موقعیت‌های فروش خود در بازار فیوچرز را افزایش می‌دهند زیرا لیکویید شدن احتمالی وام بنیانگذار کرو فایننس، ممکن است اکوسیستم مالی غیرمتمرکز Curve را بی‌ثبات‌تر کند.

توکن CRV صرافی غیرمتمرکز Curve همچنان در حال از دست دادن جایگاه خود است، زیرا تهدید احتمالی لیکویید شدن وام بزرگ بنیان‌گذار این پلتفرم، معامله‌گران را به سمت موقعیت‌های فروش سوق داده است.
اوایل روز سه‌شنبه، این ارزدیجیتال به حدود ۵ سنت سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح از ۲۲ نوامبر رسید. از زمانی که Curve در اواخر روز یکشنبه قربانی هک مربوط به کد‌های مخرب شد، قیمت‌ آن تقریباً ۳۰٪ کاهش یافته است.
به گفته منبع داده Velo، حجم معاملات باز در معاملات آتی CRV دو برابر شده و به ۱۰۶ میلیون دلار رسیده است. فاندینگ‌ریت نیز به‌شدت منفی است که این موضوع معمولا نشانه‌ای از افزایش شرط‌بندی بر روی کاهش قیمت است.
موقعیت‌های فروش احتمالا ناشی از ترس لیکویید شدن احتمالی وام بزرگ مایکل اگوروف، بنیانگذار Curve در Aave و Frax است که ممکن است Curve و حتی کل بازار را دستخوش نوسانات سنگین کند.
روز گذشته، چندین استخر CurveFinance مورد سوءاستفاده قرار گرفت. بنیانگذار Curve، در حال حاضر یک وام ۱۰۰ میلیون دلاری دارد که توسط ۴۲۷.۵ میلیون دلار CRV (حدود ۴۷٪ از کل عرضه CRV در گردش) پشتیبانی می‌شود. با کاهش ۱۰٪ قیمت CRV در ۲۴ ساعت گذشته، با توجه به احتمال لیکویید شدن این وام، سلامت Curve در خطر است.
طبق پلتفرم تجزیه‌و‌تحلیل دلفی، ایگوروف، ۶۳.۲ میلیون تتر از Aave در مقابل وثیقه ۳۰۵ میلیونی توکن CRV وام گرفته است. اگر جفت CRV/USDT به ۰.۳۷ دلار کاهش یابد، وام گرفته شده، لیکویید می‌شود.
وی همچنین در ازای وام ۱۵.۸ میلیونی دلاری، ۵۹ میلیون CRV را به Fraxlend داده است. به گفته دلفی، این استقراض کوچکتر از وام USDT است، اما به دلیل نرخ بهره متغیر زمانی، ریسک بزرگتری را برای CRV ایجاد می کند.
نرخ بهره متغیر موزون زمانی فرکس، نرخ بهره را در طول زمان بر اساس این که نرخ بهره یا نسبت دارایی‌های قرض گرفته شده به وثیقه ارائه شده بالاتر یا کمتر از محدوده هدف مشخص شده باشد، افزایش یا کاهش می‌دهد.
دلفی افزود: «این نرخ بهره می‌تواند منجر به لیکویید شدن نهایی وام مذکور، بدون در نظر گرفتن قیمت CRV شود». لیکویید شدن در دیفای به این معنی است که وثیقه پشتوانه وام، یعنی CRV، در بازار فروخته شود و باعث ایجاد نوسان در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز می‌شود. البته باید در نظر داشت که موقعیت فروش شدید در توکن به معنای افزایش احتمال وقوع یک شورت اسکوییز است و باعث کاهش نگرانی‌ها در مورد وام اگوروف می‌شود.

بازدید : 211
25 خرداد 1402 زمان : 11:33

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری فقط یک ابزار معمولی نیست، بلکه دستگاه قدرتمندی است که برای ساخت یک ارتباط قوی با مشتریان طراحی شده. در واقع با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان می‌توانید در کمال سادگی شماره تمام مشتریان خود را به صورت مستقیم ذخیره کنید و با استفاده از پنل قدرتمند آن، برای آن‌ها پیامک ارسال کنید.

یکی از مزایای کلیدی دستگاه ارسال SMS دایرکت، امکان ارسال پیامک‌های گروهی است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد پیام‌های تبلیغاتی را برای تعداد زیادی از مشتریان به طور همزمان ارسال کنید. در واقع دستگاه دایرکت ابزاری ایده‌آل برای کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات ویژه نیز محسوب می‌شود که استفاده از پنل SMS آن بسیار آسان است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه ثبت شماره مشتری دایرکت، امکان ارسال پیامک‌های برنامه‌ریزی شده است. یعنی می‌توانید کمپین‌های پیامکی خود را از قبل برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که پیام‌ها در زمان مقرر ارسال می‌شوند. برای مثال، یک رستوران ممکن است از این ویژگی برای ارسال پیامی مبنی بر تبلیغ غذاهای ویژه ناهار خود درست کمی قبل از زمان ناهار استفاده کند، زمانی که مشتریان به احتمال زیاد به فکر ناهار هستند. با برنامه‌ریزی پیام‌ها از قبل، کسب‌وکارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که پیام‌هایشان در زمان مناسب تحویل داده می‌شوند و تأثیر آن‌ها را به حداکثر می‌رسانند.

یکی دیگر از کاربردهای محشر دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان این است که به شما اجازه می‌دهد تا از طریق پیامک، یک نظرسنجی کاربردی و مفید را برگزار کنید. این یک ابزار ارزشمند برای جمع‌آوری بازخورد از مشتریان و بهبود تجربه آن‌ها است. با دستگاه دایرکت، می‌توانند نظرسنجی‌های دلخواه خود را ایجاد کرده و آن‌ها را مستقیماً به تلفن‌های همراه مشتریان خود ارسال کنید و بر اساس پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید، نیاز مشتریان خود را بهتر درک کنید. به طور کلی، مهم‌ترین کاربردهای دستگاه ذخیره شماره موبایل را در زیر ببینید.

  • ارسال کارت ویزیت
  • برگزاری نظرسنجی با دستگاه ارسال پیامک
  • راه‌اندازی باشگاه مشتریان
  • پیامک تبریک تولد به صورت خودکار
  • پیامک گروهی با دستگاه ثبت شماره موبایل
  • پیامک یادآوری

امکانات دستگاه ثبت شماره موبایل

  • قابلیت اتصال به وای‌فای در دستگاه ثبت شماره مشتری وجود دارد.
  • دستگاه ذخیره شماره موبایل دارای حافظه (برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید) است.
  • قابلیت اتصال به پاوربانک وجود دارد.
  • این دستگاه در دو رنگ سفید و سیاه موجود است.

مزایای خرید دستگاه دایرکت

  • دستگاه ثبت شماره موبایل دارای گارانتی ۶ ماهه است
  • امکان تست رایگان به مدت ۲ هفته
  • امکان پرداخت در محل
  • دارای پشتیبانی آنلاین و لحظه‌ای

خرید عمده دستگاه ذخیره شماره موبایل

آیا شما دارای نمایندگی سامانه پیامکی هستید و به دنبال یک دستگاه ثبت شماره موبایل یا دستگاه ارسال پیامک قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان خود هستید؟ پس خوب توجه کنید چون یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. با خریده عمده دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان می‌توانید از تخفیف بسیار ویژه‌ای بهره‌مند شوید و درآمد خود را افزایش دهید. همچنین ممکن است صاحب کسب‌و‌کاری باشید که به دنبال خرید دستگاه ذخیره ساز شماره تماس مشتری برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود هستید، در این صورت نیز می‌توانید با یک تخفیف چشم‌گیر، تمام فروشگاه‌های خود را به دستگاه ثبت شماره موبایل مجهز کنید.

لوازم جانبی دستگاه ذخیره ساز شماره دایرکت

  • کابل شارژ دستگاه ثبت شماره مشتری به شما تقدیم می‌شود.
  • پایه چوبی را می‌توانید سفارش دهید. (این پایه با طراحی بسیار شیک و جذاب را می‌توانید به صورت جداگانه تهیه کنید و به پیشخوان فروشگاه خود ظاهر زیباتری ببخشید. اگر از این دستگاه، به عنوان دستگاه باشگاه مشتریان استفاده می‌کنید، توجه هرچه بیشتر به ظاهر آن، اهمیت فراوانی دارد تا نشان‌دهنده سطح و لول شما باشد)

امکان خرید حضوری دستگاه ذخیره شماره موبایل

ما می‌خواهیم تا حد امکان دسترسی شما به دستگاه ذخیره ساز شماره تلفن همراه دایرکت را آسان کنیم. به همین دلیل است که ما امکان خرید حضوری دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان را در دفتر مرکزی خود در مشهد ارائه می‌دهیم. کارشناسان ما با کمال میل به شما در مورد هرگونه سوالی که ممکن است در مورد دستگاه ثبت شماره موبایل داشته باشید پاسخ می‌دهند و به این‌ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که خریدی آگاهانه انجام می‌دهید.

با این حال، ما درک می‌کنیم که همه نمی‌توانند برای خرید حضوری دستگاه ذخیره شماره موبایل به دفتر مرکزی ما بیایند. به همین دلیل است که ما برای کسانی که ترجیح می‌دهند هزینه دستگاه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند، قابلیت ارسال رایگان را در نظر گرفتیم. به سادگی سفارش خود را از طریق وب‌سایت ما ثبت کنید تا ما دستگاه ذخیره شماره موبایل را مستقیماً درب منزل شما ارسال کنیم تا بتوانید فورا شروع به جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریان خود کنید.

راه اندازی دستگاه ذخیره شماره تماس

این اعتقاد ماست که باید در هنگام استفاده از محصولات، بالاترین سطح پشتیبانی و کمک را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل است که وقتی دستگاه ذخیره شماره موبایل ما را خریداری می‌کنید، یک دفترچه راهنمای جامع را نیز در کنار آن برای شما ارسال می‌کنیم تا به شما در شروع کار کمک کند. در حالی که تنظیمات این دستگاه بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی ندارد، ما می‌دانیم که ممکن است هنوز در مورد فرآیند راه اندازی سؤال یا نگرانی داشته باشید. بنابراین تمام جواب‌های شما را در آن دفترچه گنجانده‌ایم تا به راحتی از آن به عنوان دستگاه باشگاه مشتریان خود استفاده کنید.

بازدید : 209
19 ارديبهشت 1402 زمان : 23:0

یکی از دغدغه‌های همکاران فعال در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته، خرید با بهترین درصد تخفیف همکاری دوربین مداربسته است. به همین‌منظور، بسیاری از همکاران اقدام به جمع‌آوری و بررسی لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته شرکت‌های پخش دوربین مداربسته مختلف می‌نمایند. یکی از مسائلی که همکاران به هنگام بررسی لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته معمولا به آن برمی‌خورند، به‌روز نبودن موجودی و قیمت اقلام درج شده در لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته است؛ به طوری که در بسیاری از مواقع، همکاران بر اساس لیست قیمت اقدام به برآورد هزینه و اعلام به کارفرما می‌کنند، اما در زمان ثبت سفارش، با مشکلاتی نظیر عدم موجودی کالا و یا تغییر قیمت مواجه می‌شوند. همکارانی که به دنبال درصد تخفیف همکاری دوربین مداربسته هستند، لیست قیمت همکاری آبی‌تِک می‌تواند انتخاب مناسب آن‌ها باشد. همکاران عزیز می‌توانند با مراجعه به صفحه دانلود لیست قیمت همکاری، به سادگی این لیست‌ها را دریافت نمایند.

لیست قیمت همکار دوربین B-TECH

شرکت آبی‌تِک با تکیه بر دانش فنی و تجربه خود، به منظور پاسخگویی به نیاز بازار داخلی به یک محصول با کیفیت، اقدام به تولید محصولات نظارتی برند بی‌تِک B-TECH نموده است. محصولات این برند شامل دوربین مداربسته AHD، دوربین مداربسته تحت شبکه IP، دستگاه ضبط کننده تصاویر DVR و دستگاه ضبط کننده تصاویر تحت شبکه NVR است. در سال‌های اخیر شرکت آبی‌تِک با این برند، از افتخار همکاری با بسیاری از همکاران، نمایندگان و نصابان عزیز در سراسر برخوردار بوده است. شما همکاران عزیز نیز می‌توانید به منظور اطلاع از قیمت همکاری محصولات بی‌تِک B-TECH و همچنین بهره‌مندی از امتیازات خرید همکاری دوربین مداربسته، با کلیک بر روی لینک زیر، آخرین لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته B-TECH را دریافت نمایید.

تفاوت لیست قیمت همکاری آبی تک با سایر مراکز تولید دوربین مداربسته

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که گاه همکاران و نصابان دوربین مداربسته را درگیر خود می‌کند، به‌هنگام نبودی موجودی و قیمت دوربین مداربسته و سایر اقلام موجود در لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته است. معمولا مراکز تولید دوربین مداربسته، لیست قیمت همکاری خود را ماه به ماه و یا حتی فصل به فصل به‌روزرسانی می‌کنند که این مسئله می‌تواند باعث عدم اطمینان همکاران نسبت به موجودی و قیمت محصولات موجود در لیست شوند. در بسیاری از موارد نیز ممکن است همکاران با توجه به لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته که در اختیار دارند، نسبت به ارائه پیش‌فاکتور به کارفرما می‌نمایند؛ اما به هنگام خرید اقلام، متوجه تغییرات قیمت و یا حتی عدم موجودی برخی از کالاها می‌شوند. اما لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته آبی‌تِک از آنجایی که حداقل هفته‌ای یکبار به‌روزرسانی می‌شود، تا حد بسیاری زیادی به لحاظ موجودی و قیمت کاملا به‌روز و آپدیت است و همکاران عزیز می‌توانند با خیال راحت نسبت به صدور پیش‌فاکتور و اعلام هزینه به کارفرما بر اساس لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته آبی‌تِک اقدام نمایند.

شرکت‌ها و مراکز زیادی در سراسر ایران، اقدام به تولید و فروش همکاری دوربین مداربسته می‌نمایند. اغلب این شرکت‌ها در فواصل زمانی مختلفی اقدام به انتشار و یا به‌روزرسانی لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته و یا لیست قیمت همکاری دزدگیر اماکن می‌نمایند و همکاران از راه‌های مختلفی همچون کانال تلگرام و یا وبسایت این شرکت‌ها، این لیست‌ها را دریافت نمایند. شرکت آبی‌تِک، به عنوان یک شرکت تولید کننده دوربین مداربسته و یک مرکز پخش عمده دوربین مداربسته در سراسر کشور، برای همکارانی که به دنبال بهترین درصد تخفیف همکاری دوربین مداربسته هستند، اقدام به انتشار لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته نموده است. همچنین همکاران می‌توانند با مراجعه به صفحه دانلود لیست قیمت همکاری، نسبت به دانلود لیست قیمت همکاری پکیج دوربین مداربسته، لیست قیمت همکاری دزدگیر اماکن، لیست قیمت همکاری لوازم جانبی دوربین مداربسته و دانلود لیست قیمت همکاری دوربین بی‌تِک اقدام نمایند. کلیه این لیست‌ها حداکثر در فواصل زمانی ۷ روزه به‌روزرسانی شده و به جرئت قابل اطمینان‌ترین قیمت و موجودی را دربین لیست‌های قیمت منتشر شده توسط سایر شرکت‌ها را داراست. شما همکاران عزیز با اطمینان خاطر می‌توانید با توجه به قیمت موجودی این لیست‌های قیمت، صدور پیش‌فاکتور و اعلام هزینه به کارفرما را انجام دهید. همکارانی که به دنبال بیشترین درصد تخفیف همکاری دوربین مداربسته هستند، می‌توانند با مراجعه به صفحه دانلود لیست قیمت همکاری، لیست‌های قیمت را به راحتی دریافت نمایند.

بازدید : 215
19 ارديبهشت 1402 زمان : 10:3

خرید اقساطی دوچرخه کوهستان با توجه به اینکه از نظر قیمتی کمی گران‌تر از دوچرخه‌های شهری هستند به خریداران کمک می‌کند تا حتی با بودجه پایین آن را خریداری و استفاده نمایند. این سبک از دوچرخه‌ها در مقایسه با دوچرخه‌های شهری از تایرهای عریض و پهن‌تری برخوردار هستند. وجود آج در تایرهای دوچرخه کوهستان میزان اصطکاک را با سطح زمین افزایش داده و بدین وسیله از سر خوردن دوچرخه در مسیرهای لغزنده و ناهموار پیشگیری می‌کند. دوچرخه کوهستان با دارا بودن دنده به دوچرخه سوار کمک می‌کند تا در مسیرهای ناهموار و شیب‌دار به راحتی حرکت نماید. از قطعات بسیار مهم در دوچرخه‌های کوهستان می‌توان به وجود دوشاخ در آن اشاره کرد. با توجه به اینکه دوشاخ از آلیاژ بسیار مستحکم ساخته شده در هنگام حرکت دوچرخه از آسیب دیدن چرخ‌ها و دیگر قطعات آن جلوگیری می‌نماید.

خرید اقساطی دوچرخه‌ هیبرید

از دیگر دوچرخه‌های پرفروش در بازار می‌توان به دوچرخه‌های هیبرید اشاره کرد. خرید اقساطی دوچرخه هیبرید با شرایط ویژه و منحصر به فردی فراهم شده تا دوچرخه سواران مشتاق بتوانند نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. این دوچرخه در واقع عملکردی همانند دوچرخه‌های شهری و کوهستان داشته و بر همین اساس جهت دوچرخه سواری در محیط‌های کوهستانی و شهری مناسب است. البته از دوچرخه هیبریدی نمی‌توان در تمامی نقاط کوه استفاده کرد و بیشتر مناسب دوچرخه سواری در دامنه کوه و شیب‌های ملایم خواهد بود. همچنین میزان پهنای تایر در دوچرخه‌های هیبریدی کمتر از دوچرخه‌های کوهستان است.

فروش اقساطی دوچرخه‌ جاده‌ای و کورسی

دوچرخه‌های جاده‌ای و کورسی از دوچرخه‌های محبوب در میان دوچرخه سواران به شمار می‌آید. از این‌رو فروش اقساطی دوچرخه جاده‌ای و کورسی نیز در این فروشگاه با سابقه و معتبر با قیمت بسیار مناسبی انجام می‌گیرد. دوچرخه‌های جاده همانند دوچرخه‌های شهری نیازی به کمک فنر و یا دنده ندارند. استفاده از آلیاژهای بسیار سبک در ساخت بدنه این دوچرخه‌ها جهت افزایش سرعت و شتاب در هنگام دوچرخه سواری امری ضروری است. البته تفاوت‌هایی میان دوچرخه‌های جاده و کورسی نیز وجود دارد. به عنوان مثال دوچرخه‌های کورسی به دلیل برخورداری از تایرهای نازک‌تر برای مسیرهای طولانی چندان مناسب نیستند. اما از دوچرخه‌های جاده می‌توان در مسافت‌های طولانی به راحتی استفاده کرد. برای خرید اقساطی دوچرخه جاده‌ای و کورسی می‌توانید به بخش مشاوره و فروش این سایت مراجعه نمایید.

خرید اقساطی سایر دوچرخه‌ها

همان‌طور که اشاره شد فروش اقساطی دوچرخه به چند سبک و برند خاص خلاصه نشده و شما می‌توانید انواع دوچرخه از جمله دوچرخه BMX و دوچرخه Time Trial را که بیشتر برای دوچرخه سواران حرفه‌ای مناسب هستند نیز به صورت اقساطی خریداری نمایید.

برای خرید دوچرخه اقساطی به این لینک مراجعه کنید.

بازدید : 249
18 اسفند 1401 زمان : 19:44

ممکن است برای شما هم زیبایی خانه آنقدر مهم باشد که همیشه به دنبال یک طرح داخلی حرفه ای برای انتخاب مبلمان، دیوار، لوازم جانبی، فرش و … باشید.دکوراسیون داخلی به معنای ساده یعنی تجهیز فضا با وسایلی که دوست دارید.

حالا در این طراحی شما نیاز به فرد متخصص و خلاق دارید تا بتوانید خانه یا محل مورد نظر خود را به زیبایی شکل دهید.طراحان دکوراسیون داخلی کمک خواهند کرد تا شما استفاده حداکثری از فضایی که در اختیار دارید را ببرید و همچنین اطمینان حاصل می کنند تا طراحی که انجام می شود هیچ گونه خطر ایمنی ایجاد نکند.

طراحی داخلی می تواند به عنوان یک هنر ترکیب بندی تلقی شود زیرا طراحان داخلی ملزم هستند تا قطعات مختلف را کنار هم قرار دهند و یک ظاهر شیک را تشکیل دهند.

دقت داشته باشید که این کار احتیاج به صبوری شما دارد، به دلیل آنکه اغلب ممکن است که کار یک طراح داخلی زمان زیادی طول بکشد تا یک طرح داخلی مطابق سلیقه شما را به جود بیاورند ولی نتیجه ای که در آخر به دست می آید، قطعا این صبوری را از جانب شما می پذیرد!در ادامه می خواهیم چند مورد از برترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی را به شما عزیزان معرفی کنیم:

1: نما سبز

یکی از شرکت هایی که خدمات متنوعی در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون تجاری و اداری ارائه می دهد شرکت نما سبز است که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده. از خدمات خوبی که این شرکت ارائه می دهد شامل بازدید رایگان از پروژه کرافرما و مشاورهه و ارده پیشنهادات مطابق با طراحی روز مدرن و کلایک جهت گرفتن بهترین نتیجه، تهیه پلان معماری از پروژه، ارائه طرح سه بعدی اولیه جهت ویرایش طبق سلیقه کارفرما است.

تشکیل گروه های مختلفی از جمله گروه های طراحی، تخریب و بازسازی، تاسیسات پایه، بازسازی، تزئینات چوبی، دکوراسیون، نور پردازی و دکوراسیون سبز در این شرکت به شما عزیزان حق انتخاب زیادی را می دهد تا مطابق آنچه که برای طراحی دکوراسیون خود نیاز دارید گروه مورد نظر خود را برای شروع کار انتخاب کنید.کیفیت مطلوب و برتر، دقت و سرعت عمل بدون هزینه های جانبی و هدر رفتن هزینه و زمان جزو افتخارات این شرکت برای مشتریان خود محسوب می شود.

2: گروه معماران آرل

این گروه از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری و طراحی داخلی و شهری آغاز کرده و تا کنون پروژه های متعددی را طراحی و اجرا کرده است که برگزیده شدن شماری از آن ها در مسابقات معماری و طراحی، کارنامه ای درخشان را برای این شرکت به وجود آورده است.از مهم ترین پروژه هایی که این شرکت در نظارت و طراحی و اجرای آن سهیم بوده شامل 200 دفتر نمایندگی سامسونگ در ایران، 300 شعبه از شبعه بهای بانک ملت، شهرک مسکونی شرکت نفت اشاره کرد.

مهندسین طراحی داخلی این شرکت قبل از انتخاب متریال ها توجه ویژه ای به معماری فضا مانند پلان، نورگیر و … می کنند و در کار خود مواردی مانند اندازه، شکل و کاربری فضا را از همان ابتدا مورد توجه خود قرار می دهند.

3: شرکت آوگون

این شرکت که زیر مجموعه شرکت معماری آوگون است در زمینه طراحی فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، آموزشی و … مشغول به کار هستند.این شرکت علاقه زیادی به استفاده از سبک مدرن، مینیمال و صنعتی در طراحی پروژه های خود دارند.

از جمله پروژه های این شرکت طراحی داخلی ساختمان مرکزی اداری شرکت پتروشیمی بوعلی در بندر ماهشهر تا طراحی داخلی آپارتمان های مسکونی در نقاط مختلف کشور را در کارنامه کاری خود به ثبت رساندند.شما می توانید با تماس اولیه به صورت تلفنی و یا حضوری با شرکت پروژه خود را آغاز با این شرکت آغاز کنید، همچینین می توانید با مراجعه به سایت آوگون نمونه کارهای آن ها را در زمینه طراحی داخلی مشاهده کنید.

4: زیبایی خانه

روزانه بیشتر از هزاران نفر از این سایت در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و معماری بازدید می کنند.

این سایت در زمینه های مختلفی مانند دکوزاسیون آشپزخانه، دکوراسیون اتاق خاب، نمای ساختمان، دکوراسیون پذیرایی و … مقالات خوبی را ارائه می دهد و جدیدترین ایده ها و پیشنهادات را برای افرادی که به دنبال سبک ها و ایده های مختلف دکوراسیون هستند، می دهد.شما می توانید از طریق سایت برای ارتباط با آن ها فرم پر کرده و از مشاوره آن ها در زمینه طراحی داخلی بهره ببرید.

5: هیرادانا

هدف اصلی این شرکت جلب رضایتمندی مشتریان خود است.این شرکت حدود 10 سال سابقه در زمینه صنعت ساختمان با طراحی و اجرای بیش از 180 پروژه با کاربری های مسکونی، تجاری، ویلایی و . در مقایس های کوچک و بزرگ در تهران و در سایر نقاط کشور داشته است.

از تخصص هایی که این شرکت در زمینه طراحی و اجرایی دارد شامل:

  • طراحی و اجرای تخصصی پروژه های لوکس معماری و معماری داخلی با کاربری های مختلف مسکونی اداری تجاری و …
  • طراحی و مطالعات نقشه های معماری سازه برق و مکانیک
  • طراحی و اجرای تخصصی پروژه های نمای ساختمان محوطه سازی و روف گاردن
  • طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی از صفر تا صد

این گروه با هدف توسعه ایده های به روز و نوآوری طبق آنچه که شما مدنظر دارید، محیط های زیبا و دلنشین را طراحی و معماری می کند.

6: دکوبوم

این وب سایت طراحی دکوراسیون داخلی از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است تا زمینه طراحی مدرن و ایجاد فضاهای آرامش را برای مشتریان خود به ایجاد کند، همچنین از اهداف دیگر این گروه، ارتقای دانش مردم ر زمینه طراحی داخلی و معماریی است و به عنوان یکی از مراجع مفید در زمینه دکوراسیون داخلی نقش ایفا می کند.

وبسایت فروشگاهی دکوبوم در سال های اخیر تنوعی بالا از برندهای معتبر مبلمان و محصولات دکوراسیون داخلی را برای راحتی و مطمئن بودن از انتخاب شما مشتریان، فراهم کرده است.شما می توانید با توجه به فضای کاربری و نیاز هایی که دارید مطابق سلیقه تان، از تخصص این مجموعه استفاده کنید.

منبع مقاله : https://kikhobe.com/top/business/

بازدید : 259
17 اسفند 1401 زمان : 19:4

کول ولت اس یکی از جذاب‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری امن ارزهای دیجیتال است. این کیف پول توسط کمپانی CoolBitX در سال ۲۰۱۹ تولید شده و با ظاهری شبیه کارت اعتباری، یک مدل منحصربه‌فرد بین تمام کیف پول‌های سخت ‌افزاری به شمار می‌رود.

کیف پول CoolWallet S‌ زیبا، سبک، ایمن، دارای باتری داخلی و ضد آب است. به راحتی با یک گوشی موبایل و از طریق بلوتوث می‌توان به آن متصل شد و دارایی‌های خود را مدیریت کرد. کاربرها در بیشتر مواقع، هنگام کار با کیف پول‌های سخت افزاری، به سوالات و مشکلاتی مختلفی برمی‌خورند و به همین علت، این مطلب را به ۱۰ سوال رایج در مورد کول ولت اس اختصاص داده‌ایم.

اگر از این کیف پول استفاده می‌کنید، شاید برایتان جالب باشد بدانید بیشتر کاربرها، چه سوالاتی درباره این محصول دارند

کیف پول کول ولت اس چه کاری انجام می‌دهد؟

«کول ولت اس» (CoolWallet S) یک کیف پول سخت افزاری برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، اتریوم، ریپل و … به همراه توکن‌های ERC20 است.

البته همان‌طور که می‌دانید، رمزارزها روی آدرس‌های بلاک چین قرار دارند و کیف پول‌ها فقط از کلیدهای خصوصی محافظت می‌کنند. کول ولت اس، یک مدل سخت افزاری زیبا، سبک و قابل حمل است و با محافظت از کلیدهای خصوصی، محلی مناسب برای نگهداری و مدیریت دارایی‌های دیجیتال به حساب می‌آید.

آیا کول ولت اس از تمام توکن های اتریومی یا ERC20 پشتیبانی می‌کند؟

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت کول ولت، این کیف پول از بیشتر توکن‌های اتریومی پشتیبانی می‌کند. برخی از این توکن‌ها به طور پیش‌فرض در لیست توکن‌های آن قرار دارند و برخی را باید به‌صورت دستی به آن‌ها اضافه کرد. برای اضافه‌کردن توکن دلخواه، باید پارامتر‌های Name، Decimals، Symbol،‌ Contract Address‌ و غیره را در کول ولت وارد کنیم. نحوه‌ی انجام این کار در این لینک آموزش داده شده است.

چرا Firmware یا نرم افزار داخلی کول ولت اس متن باز نیست؟

در مورد این سوال باید گفت که کدهای مربوط به پردازنده‌ی مرکزی و Firmware‌ که توسط شرکت کول ولت نوشته شده قابل دسترس است؛ اما دسترسی به کدهای مربوط به حافظه‌های «عنصر امن» (Secure Element) متن باز نیستند.

این شرکت دسترسی‌های مربوط به این بخش را فقط با برخی کمپانی‌های ارزیابی امنیتی و مورد اعتماد خود به اشتراک گذاشته است. البته شرکت CoolBitX وعده داده که پس از انجام تست‌های لازم، تمام کدهای این کیف پول را به‌صورت متن باز ارائه خواهد کرد، ولی این اتفاق هنوز رخ نداده است.

اگر باتری کول ولت اس خراب شود، چه باید کرد؟

باتری کول ولت اس در صورت استفاده‌ی عادی، بیش از ۲ سال طول دوام دارد. به طور کلی طول عمر باتری‌ها ممکن است در اثر عواملی مثل دما و نحوه‌ی شارژ، کم یا زیاد شود. این شرکت توصیه می‌کند که بهتر است باتری این دستگاه در دوره‌های زمانی منظم شارژ شود تا بیشترین طول عمر را داشته باشد.

در صورتی‌که باتری کول ولت خالی یا خراب شود، هم‌چنان می‌توان کیف پول را در داک مخصوص شارژ آن گذاشت و از آن استفاده کرد.

آیا کول ولت اس امن است؟

کیف پول کول ولت اس دارای گواهینامه‌ی امنیتی CC EAL5+ است. این گواهینامه (Evaluation Assurance Level)، یک ارزیابی امنیتی و استاندارد جهانی برای سنجش میزان امنیت دستگاه‌های مختلف بوده و از سطح ۱ تا ۷ متغیر است. کلیدهای خصوصی در حافظه‌ای خاص که با فناوری «عنصر امن» ساخته شده نگهداری شده و هیچ‌گاه از کیف پول خارج نمی‌شوند.

برای ارتباط با این کیف پول، باید از اپلیکیشن مخصوص آن به نام CoolBitX crypto‌ استفاده شود و این ارتباط نیز از طریق بلوتوث رمزنگاری شده (با سیستم AES256) صورت می‌گیرد. فقط این اپلیکیشن اجازه‌ی pair شدن با کیف پول را دارد و ورود به همین برنامه نیز نیازمند واردکردن رمز عبور است.

آیا می توان کول ولت اس را از طریق کیف پول دیگری بازیابی کرد؟

بله. نه تنها کول ولت اس، بلکه تمام کیف پول‌های سخت افزاری را می‌توان با کیف پول دیگری بازیابی کرد، به شرطی که هر دو کیف پول،‌ با استاندارد BIP مشترکی سازگار باشند. سیستم تولید کلمات بازیابی کول ولت اس بر اساس استاندارد BIP39 کار می‌کند. این استاندارد مخصوص کلمات بازایابی کیف پول‌های HD است.

در نتیجه در صورت دزدیده، گم یا خراب شدن کول ولت، می‌توانیم با استفاده از یک کول ولت دیگر و یا یک کیف پول سخت افزاری سازگار با BIP39 (مثل لجر و ترزور) یا حتی کیف پول‌های نرم ‌افزاری، اکانت و دارایی‌های خود را بازیابی کنیم. برای این کار کافیست کلمات بازیابی خود را در کیف پول جدید وارد کنیم.

برای خرید کیف پول سخت افزاری کول ولت به سایت ما مراجعه کنید.

بازدید : 221
شنبه 5 فروردين 1402 زمان : 9:55

صندوق سرمایه گذاری طلا چیست؟

صندوق سرمایه گذاری طلا یا Gold Fund نوعی صندوق سرمایه گذاری مشترک و قابل معامله در بورس است که سرمایه‌گذاران می‌توانند به تعداد دلخواه از واحدهای آن را خریداری کرده و از نوسانات قیمت جهانی طلا و دلار بهره‌مند شوند.

صندوق طلا که به آن Gold Fund هم گفته می‌شود، نوعی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله (ETF) در بورس کالا است. مدیران و سبدگردان‌های این صندوق‌ها به جای اینکه با سرمایه‌ی مشتریان خود سهام بخرند، از آن برای خرید اوراق مبتنی بر سکه و طلا و همچنین وجه نقد استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، در صندوق سرمایه‌گذاری طلا حداقل ۷۰ درصد دارایی‌ها برای خرید سکه و طلا و مابقی در اوراق با درآمد ثابت صرف می‌شود.

نکته‌ی مهمی که صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا را جذاب می‌کند این است که قیمت‌گذاری طلا به دو عامل نرخ دلار و قیمت جهانی اونس بستگی دارد. این یعنی با سرمایه‌گذاری در صندوق طلا در واقع به طور غیرمستقیم روی دلار و طلای جهانی سرمایه‌گذاری می‌کنید. سود کسب شده از صندوق طلا نیز به قیمت این دو پارامتر بستگی دارد.

در مورد سرمایه گذاری در طلا بیشتر بدانید.

صندوق طلا نسبت به خرید فیزیکی طلا چه مزایای دارد؟

از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا می‌توان به حذف ریسک‌های خرید فیزیکی طلا و سکه، کارمزد کمتر معاملات، امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ کم، امکان فروش راحت، بخشی از سرمایه‌گذاری و مدیریت حرفه‌ای معاملات توسط سبدگردان‌ها و متخصصان اشاره کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم خرید فیزیکی طلا و سکه دردسرهای خاص خود را دارد و به این سادگی‌ها هم نیست. خوشبختانه با معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا بسیاری از این ریسک‌ها و خطرات به حداقل خود رسیده و حتی مزایای بی‌شمار دیگری نیز به همراه داشته است. بیایید در ادامه به طور جداگانه در مورد مزایای صندوق سرمایه‌گذاری طلا نسبت به خرید فیزیکی طلا صحبت ‌کنیم.

حذف ریسک‌های مربوط به نگهداری فیزیکی طلا و سکه

به احتمال زیاد، بارها شنیده‌اید که بعضی از افراد طلاهای خود را گم کرده‌اند یا سارقین با ورود به منزل شخصی قربانیان تمام سکه‌ها و طلاهای آن‌ها را به سرقت برده‌اند. همه‌ی این‌ها جزو ریسک‌ها و خطرات نگه‌داری فیزیکی طلا و سکه است که با استفاده از صندوق طلا همه‌ی آن‌ها از بین می‌رود.

علاوه بر این، امکان کلاهبرداری و تقلب در زمان خرید نیز وجود ندارد و فروشنده نمی‌تواند سر شما کلاه بگذارد.

سرمایه‌گذاری با سرمایه‌ کم

برخلاف خرید سکه و طلای فیزیکی که به سرمایه‌ی چند میلیونی نیاز دارند، برای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا لازم نیست حتماً سرمایه‌ی زیادی داشته باشد. در واقع حتی با ۵۰۰ هزار تومان هم می‌توانید از مزایای این صندوق‌ها استفاده کرده و به تدریج میزان سرمایه‌ی خود را افزایش دهید.

این عدد در قانون بورس ذکر شده و چون واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری طلا نیز در بورس کالا مبادله می‌شوند، حداقل میزان سرمایه‌ی مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا ۵۰۰ هزار تومان است.

به عنوان مثال اگر قیمت هر واحد از صندوق طلا ۵ هزار تومان باشد، برای رسیدن به حداقل 5۰۰ هزار تومانی باید ۱۰۰ واحد از صندوق طلا را خریداری کنید تا مجموع ارزش آن از حداقل مشخص شده در قانون بورس فراتر برود.

این رقم در مقایسه با سرمایه‌ی چند میلیونی مورد نیاز برای خرید فیزیکی سکه و طلا بسیار کم است و همه‌ی اقشار جامعه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

امکان فروش راحت و بی‌دردسر

اگر به صورت فیزیکی در خود سکه و طلا سرمایه‌گذاری کنید در مواقعی که نیاز به پول نقد داشتید، مجبور هستید کل سکه یا طلا را بفروشید و معمولاً امکان فروش بخشی از آن وجود ندارد. در حالی که مزیت سرمایه‌گذاری در صندوق طلا خرید و فروش آن به شکل واحد است.

این یعنی شما می‌توانید تنها چند واحد از دارایی خود را فروخته و به مقدار نیاز خود پول نقد دریافت کنید. بدین ترتیب، بقیه سرمایه‌ی شما در همان صندوق طلا باقی می‌ماند و می‌توانید از آن انتظار سود داشته باشید.

کارمزد پایین معاملات

کارمزد معاملات در صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا تنها ۰.۱۵ درصد است. این در حالی است که برای داد و ستد فیزیکی طلا باید چیزی حدود ۱ تا ۲ درصد را به عنوان کارمزد کنار بگذارید.

مدیریت حرفه‌ای سرمایه

سرمایه‌گذاری شما در صندوق طلا به صورت غیرمستقیم است و این افراد متخصص و حرفه‌ای هستند که از طرف شما معامله می‌کنند. بدین ترتیب لازم نیست خود شما از تمام فوت و فن معامله‌گری و سرمایه‌گذاری آگاه باشید.

از مدیریت ریسک گرفته تا تخصیص منابع همگی توسط مدیران حرفه‌ای صندوق سرمایه‌گذاری طلا انجام می‌شود و شما عملاً تنها وظیفه‌ی تامین سرمایه‌ی اولیه را برعهده دارید.

بازدید : 193
جمعه 26 اسفند 1401 زمان : 9:06

کره مغزیجات در واقع همان مغزیجات است که توسط دستگاه کره گیر آسیاب شده و به صورت کره با بافتی نرم و خمیری شکل درآمده است. این کره کاملا گیاهی است و میتواند بصورت تک مغز یا چند مغز و یا در ترکیب با کاکائو تولید شود. کره مغزیجات جایگزین سالم و مناسب کره حیوانی برای افراد گیاهخوار است.

خواص و فواید کره مغزیجات و بافت نرم و خمیری آن باعث شده که مصرف آن در وعده صبحانه یا میانوعده ها بین کودکان، افراد رژیمی و گیاهخوار پرطرفدار باشد.

دراین مقاله علاوه بر معرفی بهترین کره مغزیجات و انواع آن به عنوان صبحانه مقوی برای دانش آموزان به ارزش غذایی و کاربرد آن ها می پردازیم تا شما بتوانید به راحتی کره گیاهی موردنظر خود را انتخاب و خرید کنید.

ارزش غذایی انواع کره مغزیجات:

پروتئین:

اگر به دنبال خرید یک پروتئین گیاهی هستید، خرید کره بادام درختی یا خرید کره بادام زمینی را انتخاب کنید. دو قاشق غذا خوری از این کره ها دارای 7 گرم پروتئین گیاهی خالص است که در مقایسه با پروتئین موجود در سایر کره ها عدد بزرگتری است.

کالری:

اگر می خواهید کره آجیل با کمترین کالری را در یک وعده (یعنی 2 قاشق غذاخوری) مصرف کنید، کره گردو باید در صدر فهرست شما قرار گیرد. دو قاشق غذاخوری کره گردو حاوی 170 کالری است. حدود 20 کالری کمتر از سایر کره ها کره بادام زمینی و کره بادام درختی هر کدام 188 کالری در یک وعده دارند، در حالی که کره بادام هندی با 196 کالری در یک وعده بیشترین کالری را دارد.

چربی ها:

در مورد چربی‌های مفید، کره گردو در راس قرار می‌گیرد. نه تنها دارای کمترین میزان چربی کل است (14 گرم در یک وعده)، بلکه حاوی نوعی اسید چرب است که تعداد کمی از غذاهای گیاهی آن را تامین می کنند.

در یک مطالعه که در سال 2018 در مجله Nutrition منتشر شد: “مصرف روزانه این اسید باعث بهبود سطح کلسترول در بزرگسالان سالم میشود و خطر ابتلا به بیماری قلبی را در ایشان کاهش میدهد.”

در مقابل، کره بادام هندی و کره بادام زمینی هر کدام حاوی 16 گرم چربی هستند و کره بادام درختی با 18 گرم در هر وعده بیشترین چربی را تامین می کند.

ویتامین ها:

آجیل ها و کره های آنها منابع شناخته شده ویتامین E هستند، آنتی اکسیدانی که از آسیب رادیکال های آزاد به سلول های شما محافظت می کند. همچنین ایمنی بدن را تقویت می کند و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. وقتی صحبت از ویتامین E به میان می آید، خرید کره بادام درختی راهکار خوبی است زیرا این کره 52 درصد از ارزش روزانه این ماده مغذی را تنها در 2 قاشق غذاخوری تامین می کند. کره بادام زمینی با 14 درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

https://salmator.com/product-category/%da%a9%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ba%d8%b2%d8%ac%d8%a7%d8%aa/

بازدید : 254
چهارشنبه 24 اسفند 1401 زمان : 9:29

بهترین جراح بینی در شیراز کیست؟ پیدا کردن بهترین دکتر عمل بینی شیراز با توجه به تعداد زیاد جراحان این شهر کار آسانی نیست بنابراین جهت گرفتن بهترین نتیجه از جراحی بینی مراجعه به یک مرجع معتبر ضروری است. در این مقاله ما لیست پرطرفدارترین جراح بینی شیراز را با رزومه و نمونه کار آورده‌ایم. همچنین در ادامه، مراحل عمل بینی در شیراز، مراحل تکمیلی، مراقبت ‌های قبل و بعد از جراحی بینی و انواع سوالات متداول را آورده‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

بهترین دکتر بینی شیراز + سوابق و نمونه کار

در ادامه می‌توانید لیستی از بهترین جراحان بینی شیراز در سال ۱۴۰۱ را به همراه رزومه و نمونه کار ببینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از جراح مدنظر خود در شهر شیراز و همچنین هزینه عمل بینی در شیراز می‌توانید با کارشناسان پزشک ۲۴ ارتباط بگیرید:

نام جراح تخصص
دکتر وحید عین آبادی جراح و متخصص عمومی و زیبایی
دکتر لیلا اسدپور جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر داریوش ساریخانی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر حسین مرادیان جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر خسرو برخورداری جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر کاظم رشته احمدی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر بهروز گندمی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر شمیلا رضوانی نیا جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر پیام حق پناه جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر سلمان شاکری جراح و متخصص پلاستیک بینی و صورت
دکتر خسرو خسروی جراح و متخصص عمومی و زیبایی
دکتر علیرضا مصباحی متخصص و جراح پلاستیک صورت
دکتر ونون آصفی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
دکتر غلامرضا معین جراح عمومی، پلاستیک و زیبایی
دکتر حامد پوستچی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دکتر وحید عین آبادی جراح زیبایی در شیراز

ایشان دوره‌ پزشکی عمومی و تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شیراز گذراندند و هم‌اکنون دارای مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک از کشور فرانسه هستند. دکتر عین آبادی تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار عمل جراحی زیبایی موفق را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌اند و هم‌اکنون در شهر شیراز پذیرای مراجعین خود هستند. در ادامه چند نمونه عمل زیبایی بینی که توسط دکتر عین آبادی انجام شده است را می‌بینید:

دکتر لیلا اسدپور جراح بینی شیراز

خانم دکتر لیلا اسدپور جراح و متخصص گوش، حلق و بینی در شیراز و داراب هستند. ایشان علاوه بر جراحی زیبایی بینی، انواع جراحی‌های درمانی مربوط به بینی و صورت را نیز انجام می‌دهند.


بخشی از خدمات ایشان عبارتند از:
– جراحی بینی
– انواع جراحی‌های سر و گردن
– جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
– تزریق ژل و بوتاکس

https://pezeshk24.com/best-rhinoplasty-surgeons-in-shiraz/

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 181
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 2464
  • بازدید سال : 9331
  • بازدید کلی : 1921338
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه