loading...

مقالات بازاريابي اينترنتي

در اين وبلاگ مقلات مربوط به بازاريابي اينترنتي و كسب و كار اينترنتي منتشر مي شود

بازدید : 640
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سئو و بهينه سازي در كرج

آوينا وب به عنوان يك مركز تخصصي در زمينه افزايش ترافيك وب سايت , سئو سايت در كرج , سئو , افزايش رتبه كلمات در وب سايت گوگل و ساير موتورهاي جستجو مي تواند به شما كمك كند , اگر نياز به راهكارهاي سئو و بهينه سازي سايت داريد با ما تماس بگيريد . آوينا وب با سال ها فعاليت مستمر در زمينه طراحي سايت در كرج و بهينه سازي وب سايت هاي اينترنتي براي موتور هاي جستجو (سئو) با گروهي قدرتمند متشكل از كارشناسان وب درخدمت هم ميهنان عزيز است . آوينا وب با تجربه اي چندين ساله در مديريت وبسايت هاي مشتريانمان و اشكال مختلف خدمات سئو و خدمات وب ، با اعتماد به نفس ميگوييم كه ما مي توانيم يك تفاوت واقعي در وبسايت شما ايجاد كنيم.امروز با ما تماس بگيريد و بگذاريد تا قابليت هاي بالقوه ي وبسايتتان شكوفا شود.

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) به استفاده از رسانه‏هاي جديد دردنياي تجارت اطلاق ميشود كه اين بازاريابي ديجيتال بسيار به اينترنت وابسته مي باشد و نام ديجيتال ماركتينگ را به خود گرفته است. در واقع مي توان گفت به تمام فعاليتهايي كه به منظور تبليغ محصول، خدمات، برندها و بررسي رفتار مشتري در بستر اينترنت صورت ميگيرد ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود. در واقع در ديجيتال ماركتينگ مشتريان بيشترين اهميت را دارند به همين منظور شركت ها با استفاده از ابزارهاي مختلف مانند وب سايت، موبايل، شبكه هاي اجتماعي سعي در تحليل رفتار مشتري ميكنند تا تبليغات خود را در زمان مناسب و بر روي طيف وسيعي از كاربران منتشر نمايند تا در نتيجه بتوانند بهترين بازخورد را دريافت نمايند.

بازاريابي محتوايي

محتوا تمام آن چيزي است كه كاربران با آن در تعامل هستند؛ از اين رو بيشتر تكنيك‌هاي بازاريابي ديجيتال، وابسته به محتوا و نيازمند بازاريابي محتوا هستند.

بازاريابي محتوايي يعني توليد و انتشار محتواي با ارزش براي جذب مخاطب و تبديل آن‌ها به مشتري. نوع محتوا (مقاله، عكس، ويدئو، اينفوگرافي و …) كاملاً به محصول يا خدمات شما بستگي دارد. به زبان ديگر، شما با توليد محتوا با كاربران ارتباط برقرار مي‌كنيد، آن‌ها در كنار آگاهي و علاقمندي، به شما اعتماد مي‌كنند و با شما وارد معامله مي‌شوند.

آويناوب با پياده‌سازي و معرفي سرويس‌هاي زير به شما پيشبرد بازاريابي محتوايي‌تان كمك مي‌كند.

طراحي سايت

براي تجارت خود نياز به وب سايت داريد؟

طراحي سايت شركتي، تخصص اصلي آويناوب در طراحي سايت است. وب سايت هاي شركتي بايد علاوه بر داشتن ظاهر گرافيكي و خلاقانه، داراي نظم و ترتيب خاصي باشند. در دنياي اقتصاد امروز، تبليغات موثر در بقاي يك شركت حرف اول را ميزند. در اين حالت داشتن يك وب سايت بسيار قوي و حرفه اي براي اطلاع رساني امري بسيار جدي است. شركت شما براي ادامه تجارت خود قطعاً نياز به حضور قوي و جدي در دنياي مجازي خواهد داشت. اين امر با طراحي سايت شما مي تواند شروع شود. در گذشته به اين شكل بوده كه طراحي سايت ساده در دنياي مجازي مي تواند حركت مفيدي در روند شركت داشته باشد، ولي در حال حاضر مديران آگاه مي دانند كه داشتن يك وب سايت ساده كمك چنداني به آنها نخواهد كرد. در حال حاضر داشتن يك وب سايت حرفه اي بهمراه تبليغات موثر مي تواند پاسخگوي بسيار از خدمات شما در شركت باشد. اگر ساده بنگريم، كوچكترين فايده اي كه وب سايت مي تواند داشته باشد، معرفي خدمات و محصولات آن است. طراحي سايت شركتي خود را توسط آويناوب بصورت حرفه اي و شكيل سفارش دهيد و پس از آن اهداف خود را بهاشتراك گذاشته تا آويناوب شما را در تجارتتان به موفقيت هاي بزرگي برساند. تجارتتان را گسترش دهيد تا همه شما را بشناسند.

به بهترين نحو ميزبان مخاطبان خود در اينترنت باشيد!

آويناوب تضمين درست ديده شدن شما در جايي كه بايد در آن قرار بگيريد را پس از طراحي سايت به شما مي دهد. ما با استفاده از تكنيك ها و استراتژي هاي زيبايي شناختي و كاربرپسند، به وب سايت شما فراتر از ديد معمولي، به عنوان اعتبار برند شما در دنياي ديجيتال نگريسته و قدرت جذب مخاطبانتان را در طراحي سايت تان بالا مي بريم. تيم آوينا، در تمام مراحل بعد از سفارش در كنار شما خواهد بود و از آن جهت كه تمام مراحل كدنويسي و قالبها توسط ما در طراحي سايت انجام شده است، تمام مراحل به صورت سفارشي شده تا جلب نظر نهايي مشتريانمان انجام خواهد شد. ما اعتقاد داريم محتواي خوب، شما را از رقبايتان متمايز مي سازد. ما ناگريز از پذيرش اين واقعيت هستيم كه مشتريان ديجيتالي شده اند و به هنگام انتخاب براي خريد معمولاً زمان زيادي را در اينترنت به مطالعه مي پردازند لذا همواره شركت هايي موفق ترند كه در اينترنت متمايز تر از رقبايشان هستند.

با آويناوب نسبت به رقبايتان يك قدم جلوتر باشيد

داشتن مزيت رقابتي تنها عاملي است كه شما را نسبت به رقبايتان ترجيح مي دهند. شما از طريق طراحي وب سايت منحصر به فرد خود مي توانيد كسب و كارتان را نسبت به رقبايتان متمايز كنيد.
آوينا وب تضمين مي كند كه طراحي وب سايت شما با توجه به استاندارهاي جهاني و به صورت كاملا منحصر به فرد شما را متمايز از رقابايتان جلوه دهد.
در آويناوب طراحي سايت شما مطابق با نيازهاي مخاطبانتان و به صورت كاملا كاربر پسند طراحي مي شود.
امروزه در عصر ديجيتال داشتن يك وب سايت خوب نياز اصلي هر كسب و كاري است. در واقع هر كسب و كاري بدون داشتن يك وب سايت حرفه اي نمي تواند حرفي براي گفتن در بين رقبايش داشته باشد. ما در تيم آوينا وب به شما قول مي دهيم وب سايتي بسازيم كه كسب و كارتان را متحول كند.

سئو در كرج

اگر شما ساكن استان البرز و شهر كرج هستيد و داراي كسب وكاري كه نيازمند ارتقا آن مي باشيد بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه خيلي از كاربران و يا مشتريان شما براي يافتن خدمات شما از طريق جستجو در گوگل اقدام مي نمايند . و آنها مي خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بيابند در جستجوي خود آن را ذكر مي نمايند فرض كنيد شما دنبال شركت طراحي سايت در كرج و يا سئو در كرج هستيد مسلما چون مي خواهيد با شركت هاي كرج همكاري نماييد دبايد در جستجوي خود عبارت در كرج را ذكر نماييد تا گوگل با توجه به الگوريتم هاي خود شركت هايي را كه فعاليت آنها در زمينه سئو مي باشد و در كرج فعاليت مي نمايند را براي شما نمايش مي دهد . ولي اگر شما به جاي عبارت سئو در كرج ، عبارت سئو خالي را سرچ نماييد گوگل تمام شركت هايي كه در زمينه سئو سايت فعاليت مي نمايند را نمايش مي دهد حال فرقي نمي كند كه در كجاي ايران فعاليت مي نمايند . بنابراين ممكن است شما از نتيجه جستجو خرسند نباشيد . بنابراين براي اينكه شما بتوانيد مشتريان خود را به سمت سايت جذب نماييد و آنها را به فروش تبديل نماييد بايد به اين نكته توجه بفرماييد كه در چه كلمات كليدي بايد جايگاه كسب نماييد .

منبع : آويناوب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 3464
  • بازدید سال : 10331
  • بازدید کلی : 1922338
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه